Ridövningar för äldre gentlemen ,)

Vackerpojkarna

Trådstartare
Hej!

Jag skulle vilja ha tips på lättare ridövningar i dressyr för äldre halvtjuriga/bekväma ridtravare, den ena är ivrig och framåt den andra slö och lat - men inte när han är i hagen.:p Rider ute... Tror att det skulle vara bar att ha några övningar att börja med och sedan vidareutveckla...Jag är själv en skogsmulleridare och har inte så jättestor erfarenhet av dressyr. Tycker western ridning verkar kul också... Mvh, Vackerpojkarna:)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 414
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 722
Senast: Tonto
·
Hästhantering Hej! Jag är nybliven skötare på en häst som är ca 18 år. Är inte med hästen varje dag utan några ggr/vecka. Hon står hos ägaren, men...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Magnum
·
Hästmänniskan Jag är en spontan känslomänniska och många gånger stormar jag in i saker utan att tänka efter ordentligt först. Ibland blir det bra...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
18 396
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp