Ridmönster

J

JennieRM

Vart kan man hitta western ridning mönster nr. 11 om man inte har regelboken.... Tacksam för svar!

Sv: Ridmönster

Jag får hem regelboken idag:) Har fel på datorn och kan inte öppna några dokument alls... Inte kul! Om du kan får du gärna maila mönstret till min mail... info@skoklostersdjurbod.com så ska jag ut och träna:) Posten kommer inte först vid lunch;)

Tack för ditt svar!

Hej om du kan öppna dokument med din kanske lite mer "friska" dator, så kan du kolla in på gotlands klubbsida dom har lite mönster:) Min dator är helt knasig just nu...

Tro mig jag har provat..:crazy: Och dessutom kom INTE boken idag ! SUCK!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Tacksam för snabba svar innan jag tar fram eldkastaren (som jag tyvärr inte har).
Svar
4
· Visningar
344
Senast: Yeah but
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 058
Senast: shebeen
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 947
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur