Ridläger!

M

mollymus2

Hej jag ska åka på ridläger på måndag och vara där i 3 dagar.Det är ett islandshäst läger och jag undrar om det är någon som har lite tips på vad man kan ha med sig!:D

tacksam för svar:bow:

Sv: Ridläger!

Jag tror att den här tråden ligger fel, men jag kan ju svara iaf. förutom kläder o toalettsaker så en KAMERA. Ta också med en extra handduk, (alltid är den våt...)en omgång lite bättre kläder om ni åker nånstans nån kväll, och då behövs kanske lite fickpengar. sen vill jag alltid ha med ett häfte i vilket man kan skriva upp deltagere osv..(like en mina vänner-bok) Så mycket mera kommer inte jag på..

Liknande trådar

Gnägg Jag är vuxen och vill åka på ridläger eller weekend nu under ht eller vt. Finns det något läger då som jag kan åka på?
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: ako
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
402
Senast: KeeNine
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits