Ridgymnasium

Okej! Kom det typ "gäst" tränare ibland och måste man ha tävlar upp till något speciellt i dressyr eller hoppning för att kunna komma in?:)

Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)

Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)

Tack så mycket för att du svarat på mina frågor! Ska verkligen kolla upp det:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Äpplet.
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
960
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka