Ridgymnasium

Okej! Kom det typ "gäst" tränare ibland och måste man ha tävlar upp till något speciellt i dressyr eller hoppning för att kunna komma in?:)

Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)

Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)

Tack så mycket för att du svarat på mina frågor! Ska verkligen kolla upp det:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Äpplet.
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 128
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej! För dryga veckan sedan ramlade jag av hästen då den skenade och sedan bockade. Fick fyra frakturer i bäcken och en spricka i...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama