Maloubrink
Trådstartare
Hej! Är det någon här som gått/går på Varberg eller Kungsbacka ridgymnasium? är det bra skolor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Är det någon här som gått/går på Varberg eller Kungsbacka ridgymnasium? är det bra skolor?
Jag har gått i Varberg om det är Sveriges ridgymnasium du menar, gick ut 2011 och tyckte det var mycket bra
Var det bra lärare också? Kunde man gå naturvetenskap?
När jag gick var det bra lärare, och jag läste både naturkunskap A och B som det hette då
Hade du häst med dig eller lånade du av skolan? Och om du lånade var skolans hästar bra!
Jag lånade av skolans hästar fina hästar och dom jag hade tyckte jag var bra utbildade
Okej! Kom det typ "gäst" tränare ibland och måste man ha tävlar upp till något speciellt i dressyr eller hoppning för att kunna komma in?
Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor