Sv: Ride

Hopplöst. Hon rider sämre än mig ju, ramlar bara av hela tiden och dressyren är katastrofsvår så jag kommer inte längre än till nivå 2 hopp :(

(om det är "Ride! Next generation" du menar :p)
 
Sv: Ride

Hopplöst. Hon rider sämre än mig ju, ramlar bara av hela tiden och dressyren är katastrofsvår så jag kommer inte längre än till nivå 2 hopp :(

(om det är "Ride! Next generation" du menar :p)

Jag har varvat spelet flera gånger om och att ramla av verkar vara totalt omöjligt.

Ett tips är att träna, träna, träna innan hopptävling. Ju bättre tränad hästen är desto bättre går de på tvälingarna. Jag har fullt på alla möjliga grejs som man kan träna på och då är allt plättlätt..
 
Sv: Ride

Så man ska inte tävla innan man tränat alltså? Alltså man ska "välja bort" tävlingarna? Hur blir det då? Då missar hon ju massa tävlingar :confused:

:D
 
Sv: Ride

Emellan tävlingarna ska man ju träna hästen. Jag brukade hoppa över att träna och tryckte bara på "vila" hela tiden, men ju högre klass desto sämre gick det. Då började jag att träna mellan tävlingarna istället bara för att se om de verkligen gjorde någon skillnad, och de gjorde det!
 
Sv: Ride

Jamen det är ju så jag gjort...hon klarar ju inte ens träningarna, den där. :crazy:
Så hur ska man göra för att lyckas på träningarna? :confused:
 
Sv: Ride

Hur 17 får man mer än 2 stjärnor på nivå2 övningarna? (förutsatt att man inte ramlar av förstås) Jag tycker jag gör rätt men får 1-2 stjärnor ändå :mad:
Jag är värdelös på detta spel alltså!:o :(
 
Sv: Ride

Jag var också väredelös när jag köpte det ^^ Det är bara att träna . Det är svårt men verklighetsbaserat :) Men enjoyable är helt klart bättre än mig på det ;) hon lånade mitt ride en hel del xD ;) så jäkla roligt :)
 

Liknande trådar

Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
720
Senast: MissFideli
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Smoothi
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
717
Senast: Åsa A
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 807
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp