ridbyxor med LÅG midja

C

cipramil

efterlyses!!! :bump:

har tröttnat på mina ridbyxor , två stycken av dressyrmodell, vars midja hamnar någon millimeter nedanför armhålorna när man sitter till häst...

Sv: ridbyxor med LÅG midja

både eurostar och cavallo har kommit med två modeller med låg midja, fast jag vet inte om alla affärer tar in dem..

Mountain horse har en modell med låg midja. Har inte sett eller prövat dom men är nyfiken!

Georg Schumacher har ridbyxor med väldigt låg midja (GS är ett nytt tyskt märke).

Pikeur har ett par med låg midja.
Skitsnygga :d och jättesköna. ;)
Trodde bara den typen av byxor var något för tonåringar :o men de är faktiskt väldigt komfortabla och välsittande. ;) Passar alla.

Skulle köpt ett par om dom hade dem inne i min storlek, vilket de tyvärr inte hade.
Jag orkade inte vänta en månad så köpte jag ett annat par istället.

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 808
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Ja ge mig era bästa tips och trix, både på utrustning och tips på hur man lättast lär hästarna (och sig själv!) hur man gör det hela...
2
Svar
20
· Visningar
2 224
Senast: TinyWiny
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 261
Senast: Efwa
·
Utrustning Hästen är såld och av olika skäl kommer jag inte att köpa ny häst på ett par år. Nu är frågan, ska jag sälja eller behålla...
Svar
11
· Visningar
1 627
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka