Ridbyxhjälp önskas!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mr_right
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 665
M

Mr_right

Behöver ett par nya helskodda ridbyxor, och då jag är matchningfreak vill jag ha ett par som matchar hästens utrustning :bump:

Problemet är att jag vill att de ska passa både dressyr och hopputrustningen... Dressyrutrustningen går i svart läder, med duvblått schabrak, lindor och ländtäcke. Hopputrustningen går i tabacco läder med beige/brunt schabrak, benskydd samt goldstripe filt istället för ländtäcke. Vilken färg passar både och? Jag har en blå samt brun jacka som matchar utrustningarna. Det enda jag kan komma på är beige, men det är ruskigt opraktiskt... Kanske ett par rutiga? Kom gärna med tips och förslag, märke, modell pris

Sv: Ridbyxhjälp önskas!

Beiget är snyggt! se bara till att det är lite syntet (typ microfiber) i dem så går alla fläckar bort, det är värre med ren bomull. Jag har ett par beiga från eurostar som hållt sig toppenfina trots brysk användning i 3 år.

Eurostar finns ju lite överallt, och kostar mellan 1000-1700

Liknande trådar

Gnägg Velade mellan om den skulle ligga här eller under Utrustning... Testar här! Hur mycket hästgrejer har du egentligen? Hur många har du... 2
Svar
27
· Visningar
3 224
Senast: supersonic
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 286
Senast: ajax85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025