Har väntat i över två månader på att "grusnisse" ska komma med gruset och välten... men icke ett ljud från honom och på tfn går det inte att nå honom. Till slut får vi tag på honom och han kommer ut bara för att konstatera att det inte går att köra ut gruset eftersom det nu regnat i flera dagar. Men vad f*n det har ju varit torka i flera veckor och planen har varit snustorr.....
Och dessutom hålen som blev efter de stora stenarna som vi tog upp och fyllde igen med sten har förvandlats till gyttje hål så jag har tillbringat hela dagen med att släpa tillbaka sten (som jag för några månaders sedan slet för att få bort från banan) för att fylla på ytterligare. JAG HATAR STEN (han och jag har inte ett bra förhållande)
Tillråga på allt så växer det ogräs över hela banan...
Jag blir tokig... varför drog jag igång detta projekt
Någon mer med oklara ridbanor som kan trösta mig?
Och dessutom hålen som blev efter de stora stenarna som vi tog upp och fyllde igen med sten har förvandlats till gyttje hål så jag har tillbringat hela dagen med att släpa tillbaka sten (som jag för några månaders sedan slet för att få bort från banan) för att fylla på ytterligare. JAG HATAR STEN (han och jag har inte ett bra förhållande)
Tillråga på allt så växer det ogräs över hela banan...
Jag blir tokig... varför drog jag igång detta projekt
Någon mer med oklara ridbanor som kan trösta mig?