Rida på asfalt

L

LillMalin

Jag vill ha alla western-bukefalister åsikter om det här med att rida på asfalt! Gör ni det? Hur dåligt är det egentligen? Kan det vara stärkande eller sliter det bara? Vad tycker ni? :)

/Malin

Sv: Rida på asfalt

Den här frågan finns på andra delar i forumet och svaren lär bli lika. Jag rider på alla underlag i alla gångarter så länge jag kan eliminera halkrisken.

Sv: Rida på asfalt

Sökte lite i forumen och det fanns en del om ämnet! Så jag ber om ursäkt för att jag inte gjorde det innan och ber er helt enkelt ignorera den här tråden. Jag kastar mig in i en av dem som redan finns istället! ;)

Tack ändå! :D

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 602
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Jag har aldrig varit allvarlig nog med mitt tävlande för att tänka annat än "vi gör vårt bästa och ser hur det går", men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 592
Senast: Migo
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
401
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka