RGB nya häst - Ninja La Silla

M

Michaela

Jag tänkte höra om någon har en länk till en bild på den hästen? Den skall tydligen hoppa jättebra och vara bättre än PiaLotta tror RGB... Hade varit kul att se den på bild. Någon som har sett en bild på den hästen?

Sv: RGB nya häst - Ninja La Silla

rgbninja.jpg

Tackar! Den ser fin ut men....den ser ganska liten ut?

ja jag tror den är rätt liten.
på bukes framsida , på nyheter, står de en artikel om den.
Där säger roffe att den är ganska liten men har stor kapacitet.

Förresten lite spännande när en kompis precis köpt en 4-årig D-ponny e Guidam! :)

Hon har sedan tidigare en holländsk D-ponny uppfödd av VDL som var tvilling och därmed blev så liten.

Den e Guidam var tyvärr en valack, den andra kommer jag bannemig stjäla en vacker dag och ta föl på! :D

Vi kanske ska stjäla tråden till avel? ;)

Tackar:bow:

Du vet möjligen inte vad mamman heter och vad som ligger bakom?
Nyfiken;)

Liknande trådar

Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Snubbelfot
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 443
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar