Resultatet av värme kamran..

F

Fladde

Nu har jag fått bilderna.

Det vissade:

Förre longering:

Förhöjd värme i högerbak knä.(Troligen är inflmationen tillbaka)
Förhöjd värme precis under knäet.
Värmeökning på ett par punkter på ryggen.

Efter:

Värme i höger bak knä
Förhöjd värme vid senfästet vänster bak
Värmeökning på ett par punkter på ryggen.
Förhöjd värme o på vänsta dellen av höger framhov

Jag undrar vad Vet kommer säga om detta :o :angel:

Ni som gjort det och vissat för vetrenär hur har deras rekttion varit?

Sv: Resultatet av värme kamran..

Menar du att veterinären skulle bli sur? Kan inte fatta varför i såfall :crazy:

Man vet aldrig :crazy:

Men ska man vissa dom direkt när jag kommer eller efter hon tittat på hästen?

Jag tror inte att din veterinär blir sur, varför skulle h*n bli det? Visa bilderna när du börjar prata eftersom Missy inte är bra ännu.

När ska du på återbesök?

break_a_leg skrev:
Jag tror inte att din veterinär blir sur, varför skulle h*n bli det? Visa bilderna när du börjar prata eftersom Missy inte är bra ännu.

När ska du på återbesök?

Så jag ska vissa dom direkt när vi kommer in?

Vi ska ditt imorgon.

Jag skulle ha tagit det med en gång...Vilken tid ska du vara där? Du får rapportera vad veterinären säger!

break_a_leg skrev:
Jag skulle ha tagit det med en gång...Vilken tid ska du vara där? Du får rapportera vad veterinären säger!

Vi ska nog var där vid 2tiden.

Okej då tar jag direkt.

Jag fattar inte hur du orkar med alla veterinärbesök. Det skulle knäckt mig fullständigt.
Nåja, jag skulle visat på en gång.

Notorius skrev:
Jag fattar inte hur du orkar med alla veterinärbesök. Det skulle knäckt mig fullständigt.
Nåja, jag skulle visat på en gång.

Det har har knäckt mig med:(
Har mycket problem.
Fick hoppa av skolan och blav "sjuk" igen pga detta :crazy:

Men jag kämpar för min Miissy :love:

Hoppas hon blir frisk, så du kan bli bättre du med. Hur stora är oddsen att hon blir bra?

Jag skulle inte tro att de blir sura för att du kollat med värmekamera, dock har jag hört att vissa veterinärer är väldigt skeptiska mot jusst värmekameror och speciellt behandlingarna som brukar medfölja. Men jag skulle nog personligen testa och se om jag tror att behandlingarna hjälper och se om man tycker att det finns nån sanning i det bilderna visar...

Doneloge skrev:
Jag skulle inte tro att de blir sura för att du kollat med värmekamera, dock har jag hört att vissa veterinärer är väldigt skeptiska mot jusst värmekameror och speciellt behandlingarna som brukar medfölja. Men jag skulle nog personligen testa och se om jag tror att behandlingarna hjälper och se om man tycker att det finns nån sanning i det bilderna visar...

Vadå för behandligar?
Dessa tog bara bilderna sen får man ta med dom till vetrenären.

Okej, men då ser jag inget fel på det. När de var ute hos oss, så tog de bilder och erbjöd behandlingar sen. Det var lite olika med magneter och sånt, kommer inte ihåg exact.

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 633
Senast: bellala
·
Hästvård Är det här ett onödigt/småaktigt/kinkigt mail att skicka till en veterinärklinik? (Bakgrunden är att jag, mycket motvilligt, åkte till...
2
Svar
21
· Visningar
3 433
Senast: domesticus
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 697
Senast: Karminnie
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 565
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025