Resultat Rimboritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Isolde

Nu finns resultaten på Rimborittens hemsida både resultat och ryttarrapporter.
För oss som arrangörer kändes det som en riktigt bra tävlingsdag och vi tackar alla ni som kom och alla som hjälpte till.
För mig känns det bara så skönt NU ÄR DET ÖVER för denna gång ZZZzzz
Mia

Sv: Resultat Rimboritten

Nu finns resultaten på Rimborittens hemsida både resultat och ryttarrapporter.
För oss som arrangörer kändes det som en riktigt bra tävlingsdag och vi tackar alla ni som kom och alla som hjälpte till.
För mig känns det bara så skönt NU ÄR DET ÖVER för denna gång ZZZzzz
Mia

Håll ett öga på UNT och Åkersberga Kanalen ... UNT ringde mig ikväll för resultaten så de bör väl komma in ganska snart. Åkersberga-kanalen var ute på Lovisedal och hälsade på ....

Sov gott alla funktionärer och medarrangörer samt ryttare ...
Carina:bow:

Sv: Resultat Rimboritten

Det finns redan en tråd om årets Rimboritt, fortsätt gärna skriva inlägg i den...

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 837
Senast: Twihard
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023