voltis
Trådstartare
Vi funderar på en liten enveckas resa i höst, november troligtvis för att slippa det gråa och trista 
Söker efter sol och bad, så gärna en fin strand. Men även ett hotell med bra pooler och ngt roligt för då fyraåriga dottern.
Läser om olika hotell hela tiden, och folk skriver ju både att de är fantastiska och hemska, så det blir bara snurrigt.
Det jag är mest rädd för är kalla pooler. På vissa hotell står det uppvärmd pool till allt mellan 21-25 grader, men att de kan vara svalare vid kalla nätter.
Sedan så velar jag på ort
Har fått för mig att jag vill åka till lanzarote då de verkar ha bäst väder på hösten hehe.
Några Lanzarote tips eller tips om andra kanarieöar?
Så soligt som möjligt och bra bad, främst på hotellet.
Ja det är Charter som gäller, då det är enklast med barn och vi vill bara slappa
Söker efter sol och bad, så gärna en fin strand. Men även ett hotell med bra pooler och ngt roligt för då fyraåriga dottern.
Läser om olika hotell hela tiden, och folk skriver ju både att de är fantastiska och hemska, så det blir bara snurrigt.
Det jag är mest rädd för är kalla pooler. På vissa hotell står det uppvärmd pool till allt mellan 21-25 grader, men att de kan vara svalare vid kalla nätter.
Sedan så velar jag på ort
Några Lanzarote tips eller tips om andra kanarieöar?
Så soligt som möjligt och bra bad, främst på hotellet.
Ja det är Charter som gäller, då det är enklast med barn och vi vill bara slappa