Resa bort?

Sv: Resa bort?

Fast nu frågade väl ts om man kunde lämna dom över natten utan tillsyn och det är väl helt normalt..? Inte är jag ute i stallet under natten och kollar till hästarna. Börjar det närma sig ett dygn däremot skulle jag be någon kolla till dem.

Sv: Resa bort?

Undrar jag med:confused:

Oj ta det lugnt kära hästvänner! ;)
Jag frågar bara för att frågan poppade upp i mitt huvud! Många frågor såhär inför planerandet av hästköp! Sen kanske det inte var så genomtänkt, det inser jag själv, men bättre att fråga dumma frågor med självklara svar än att inte fråga alls...?
Vi kommer ha egen lösdrift hemma där vi bor (med naturlig tillsyn flera gånger om dagen just därför - vi är oftast hemma och har fler djur på gården). Vi kommer ha lösdrift för att det enligt min mening är det bästa sättet att ha hästar - inte för att vi är lata (varför man nu skulle tro att lösdrift är för lata).

Liknande trådar

Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 073
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?