Visa bifogad fil 35916 Hitttade en salamander i postlådan när jag skulle kolla posten en kväll
Nä. Det är väl en skogsödla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 35916 Hitttade en salamander i postlådan när jag skulle kolla posten en kväll
Instämmer med @EfwaVisa bifogad fil 35916 Hitttade en salamander i postlådan när jag skulle kolla posten en kväll
Där är stort hål i botten på min brevlåda så den är ju där ibland inte alltidInstämmer med @Efwa
Det där är en skogs/sandödla. En salamander lever i vatten.
Jag hoppas att du tippade ut henne på en lämplig plats i diket eller så.
Där är stort hål i botten på min brevlåda så den är ju där ibland inte alltid
okej , jo den kommer och går. men man blir rädd varenda gång man ska kolla posten.Ah, jag trodde att hon lyckats stänga in sig.
Fortfarande lika vacker! Blivit stor också tycker jag!
Han växer som ogräs... Så här såg han ut när han flyttade in i januari. Då var han sisådär 7-8 cm (och väääääldigt söt)...Fortfarande lika vacker! Blivit stor också tycker jag!
Bra kamouflage
Visa bifogad fil 36355
Jag villhöver reptiler på grund av den här dumma tråden. Har verkligen inte plats just nu . Plus att det är så besvärligt om man ska resa bort... Dyrt att starta upp. Insekter. Något annat som förmodligen också är negativt med reptiler.
Men L. williamsi och kameleonter