MaRomer
Trådstartare
Tror man kan beställa via thule eller brenderup
Ja det kan man men kostar tyvärr en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror man kan beställa via thule eller brenderup
Grattis till ett bra köp, jag äger också en Eurotrailer sen några år tillbaka och jag är jättenöjd med mitt köp
Jag har bara ett fönster och har tänkt sätta dit ett till...någon gång. Var det svårt?
Inte värre än så iallafall tackNja, var ju min pappa som satte dit dem och sågade upp hålet. Jag skar rent tätningen och skruvade ihop fönstret. Just det tog iaf 1h/fönster. Men räkna med iaf 3h/fönster. Är ju mätningen som tar tid. Och allt små fix.
Vad roligt att se! Tack för att du delar med dig .
Mitt släp har ett nytt fönster vänster fram, blir helt klart ljusare och luftigare. Original höger fram ovanför fronturlastningen.
Har ni gjort något åt baklämmen? Jag tycker den är lite tung, är i princip alltid själv och ganska kort..
Tack!! Ska kika på detta .Lämmen är bara att korrigera undertill. Går spänna och lossa fjädern
Hej, fick ni tag ett sadelskåp och i så fall vart? Jag har precis köpt samma släp och vill också gärna uppgradera med sadelskåpPrecis..ja sadelskåpet är nästa prio. Hatar att ha utrustning i bilen.
Hej, fick ni tag ett sadelskåp och i så fall vart? Jag har precis köpt samma släp och vill också gärna uppgradera med sadelskåp
Får jag fråga hur du löste utmaningen med transport av utrustning istället?Jag fick tag på ett men köpte det inte då säljaren skulle ha ett hutlöst pris.
Får jag fråga hur du löste utmaningen med transport av utrustning istället?
tack för svaret!I bagaget på bilen samt på en sadelbock jämte hästen (Kör bara en åt gången)