Renovera Klätterträd

sofia77

Trådstartare
Är det lönt att byta ut repen på klätterträdet vi har till katterna?? Vad kan det kosta? Någon som vet vart det kan finnas rep som är bra att använda?

Det är ett träd från ellos som inte kostade så mycket att köpa. Kanske det är värt att köpa ett nytt därifrån. Har ändå haft detta i 2 år.

Sv: Renovera Klätterträd

Repen är ganska dyra men du borde ändå tjäna på att renovera det du har, eller kanske köpa ett nytt också och bygga ut;) Sisalrep har jag använt till mina trädbyggen.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: Keb71
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38