Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill minnas att det kostade strax under 10000kr för bara materialet när vi gjorde allt jobb själva. Bytte golv och sidoväggar (inte de ”små” och skötardörren längst fram) i min värmlandsvagn för ett par år sedan. Beställde golv och skivor direkt från VV ADP jag tyckte att det var enklast, det var dock kanske inte billigast.En kort och koncis fråga.
Hur mycket, mellan tumme o pekfinger, kan man räkna med att det kostar att byta ut golv och väggar i en hästtransport? Tänk typ Boj, Kylinge eller Star i standardutförande. Inklusive arbetskostnad.
Vi gjorde ett liknade jobb med vår gamla Kylinge Herkules, och jag minns det också som att materialet låt i den häraden. Det var inte jättesvårt att fixa själv.Jag vill minnas att det kostade strax under 10000kr för bara materialet när vi gjorde allt jobb själva. Bytte golv och sidoväggar (inte de ”små” och skötardörren längst fram) i min värmlandsvagn för ett par år sedan. Beställde golv och skivor direkt från VV ADP jag tyckte att det var enklast, det var dock kanske inte billigast.