Renovera badrum

Corax

Trådstartare
Jag har funderingar på att renovera mitt badrum.
Men jag skulle vilja veta på en höft hur mycket det kan kosta. Hur räknar man (utan att kontakta yrkesman)och finns det några bra sidor med 'toalett-inredning'?
När man sedan bestämmer sig, vilka yrkeskategorier måste man anlita? Är det en och samma? Tänkte på avlopp och ev el...
Alla tips är välkomna.

Sv: Renovera badrum

Att renovera badrum är allt utom billigt, tyvärr.

Det du kan göra är ju att jämföra priser på kakel/klinker/våtrumsmatta på olika butiker och räkna ut hur mycket du behöver. Och sen ringa runt till olika firmor och be om en offert på arbetet.

Liknande trådar

Hemmet Är det någon här inne som vet vad det skulle kosta att renovera ett badrum på ca 6kvm? Tänker kakel på väggarna och klinker på golvet.
Svar
6
· Visningar
435
Senast: Fille
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 248
Senast: NilHe
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 187
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Rasvals-tråd
  • Valp 2025