Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ta en fuktig handduk och dra över hästen för att få bort damm, men den ska ej vara BLÖT bara lätt fuktad...
Får ni använda pälsglans så ta det till svansen och manen på hästen..
Till hovarna så ta bara vanligt vatten och lägg på och de blir glansiga!! =)
ta med ett par svampar och torka rent runt ögon, näsborrar, skap etc (använd olika svampar!), det är ställen som folk ofta missar men som domarna brukar kolla extra noga på
är det en skimmel har jag hört att kissfläckar går bort om man pudrar på potatismjöl och borstar bort efter en stund, men jag har aldrig provat själv.. kanske har jag blandat ihop det, ngn annan som hört något liknande??
om hästen har strumpor, tänk på att försöka få domo riktigt vita, sånt gör mkt för helhetsintrycket.
det stämmer som ovan att potatis mjöl funkar! hästen kan bli extra fin om du tar barn olja och smörjer in hästen runt hela nosen och om du vill runt ögona, det blir mörkt och glansigt!
Hundavel & Ras Jag tror personligen att SKKs agerande (som jag inte vet mycket mer om än vad jag läst här) kommer av att de a) inser att det brinner i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.