Remontträns med spännen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare quint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 3 315
Sv: Remontträns med spännen

Det är nog inte det lättaste att hitta, särskilt inte som betthakar inte är så populära nuförtiden.

Du får nog köpa ett träns och byta nosgrimma? Dyon har ett med hakar iaf, Hööks också.

Precis, det verkar inte vara det lättaste. :p
Tack ändå!
Får nog helt enkelt köpa två och byta, hade dock varit lättare med ett komplett. :laugh:

Ok förstod inte riktigt där. ;) Alltså ett komplett remontträns med hakar vid bettet jag är på jakt efter, någon som sett?

Jaha, men dåså ^^

Har ett från Henri de Rivel, mjukt läder och bra passform, har dock bytt pannband :)

Bilddagboken
74399_1271180437.jpg

Inte sådan modell ts menar, utan det ska vara "snabbhakar" vid bettet om det nu inte är jag som fattat totalt fel?

Köp en lös remontnosgrimma till bara, de kostar inte mycket, det brukar jag göra, har hittills inte hittat ett träns med remont som uppfyller mina krav.

Dyon har ett träns med hakar och så kan du ju köpa till remonten om du vill ha den ställbara :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
656
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025