Rekommenderas av Google:

Varför rekommenderas alltid gamla trådar?
Känns för mig ganska meningslöst.

Jag har noterat samma sak med den nya Googlerekommendationen. Ffa tar den sig uttryck i att nyare medlemmar på forumet tar upp dessa trådar som om de vore pågående, trots att många är 6-8 år gamla och TS är högst inaktiv. Även mer rutinerade faller in i det då det inte alltid blir att man kollar trådens datum .

Det verkar inte vara knutet till stora/långa trådar med mycket inlägg heller utan ganska random?

”Puttar upp” . Inga svar på reflektionerna ? Och det är verkligen så att trådar som är 8+ år gamla, TS och deltagare är inaktiva osv, ändå ”väcks till liv” på ett helt annat mer frekvent sätt än tidigare pga detta .

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: MCP
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
319
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama