Reklamplats på lastbil

Opra

Trådstartare
Det är ju inte helt ovanligt att men ser flera olika företags loggor och namn på hästlastbilar när man är på tävlingar. Vad jag undrar är hur mycket företagen betalar (ungefär) för denna reklamplats?

Beror ju såklart på hur mycket man åker samt hur pass duktig man är och inte minst storleken på loggan men något ungefärligt borde väl gå att gissa sig till?
 
Den enda jag vet som har så har fått just lastbilen sponsrad. De betalar ingen "hyra" för reklamplatsen utan köpte lastbilen och gav.
 
Har jobbat på ett företag som hade en sån lastbil. Hästmänniskan i fråga, fick följa med på diverse jippon och mässor som dragplåster. Nåt visst antal timmar, mot att han hade lastbilen
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 483
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 667
Senast: Sandora
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 692
Senast: fejko
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
4 770
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp