Regnkläder

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Marvelon

Regnkläder till åttaåring som rider mycket ute. Vad använder ni? Vanliga galonkläder eller något annat. Tacksam för hjälp.
 
Sv: Regnkläder

Mina barn har haft lite tunnare regnkläder, inte de allra tjockaste i "galon" alltså. Tycker det har fungerat bra! Med en tunnare variant blir det inte så knöligt heller, barnen upplever att de kan röra sig bättre! Inte så jättebra hållfasthet med tunnare mtrl dock:smirk:
När de blev äldre ville de ha regnchaps och en lite längre regnjacka.
 
Sv: Regnkläder

Jag köpte Hööks regnställ (crw) till min dotter, det har varit jättebra. Lite mjukare och smidigare än vanliga galonställ samtidigt som det är mer motståndskraftigt än "vanliga mjukare" regnkläder.

Hoppas du förstår vad jag menar.. :o
 
Sv: Regnkläder

Hade tänkt mig den mjukare galon kvaliteten, som typ de på h&m. De borde väl duga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Bra regnkläder för vuxna, vad ska man satsa på? Vill kunna vara ute med barnen i flera timmar utan att bli blöt :)
Svar
16
· Visningar
1 659
Senast: zassoo
·
  • Omröstning
Övr. Barn Har en liten minimänniska hemma (1 år nästa vecka!), och blir inte klok på vad vi ska ha för kläder på henne nu när det snart är vår...
2
Svar
20
· Visningar
4 033
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 835
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag har lite funderingar. Min bonusdotter köper diverse serum som hon ser influencers använda och göra reklam för. Tilläggas bör att hon...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 610
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp