Regn på Gotland

Fille

Trådstartare
åker till Gotland på söndag, enl prognosen ska det regna mer eller mindre hela nästa vecka... Vad kan man göra på Gotland? Saker som inte är väderberoende!

Vet inte hur intresserad du är av museum men i Vamlingbo finns tre mindre, Naturum, Forum Östersjön och fågelmålaren Lars Jonssons utställningar. Ett bra café ska de ha också.

Vet inte hur intresserad du är av museum men i Vamlingbo finns tre mindre, Naturum, Forum Östersjön och fågelmålaren Lars Jonssons utställningar. Ett bra café ska de ha också.
Vi är öppna för det mesta :) jag är mer för att sola och bada egentligen men svårt om det ska regna hela veckan ;)

Vi är öppna för det mesta :) jag är mer för att sola och bada egentligen men svårt om det ska regna hela veckan ;)
Äh, vädret varierar väldigt från norr till söder, och ön är inte så stor. Kolla alla "fyra hörn" så finner du nog badväder. :) Fårö, Hoburgen, Ljugarn, Klintehamn, Visby kan du tex söka på för att täcka in stora delar av ön. Ibland regnar det på ena sidan, men är stekande sol på den andra.

Ha en fin tur!

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 389
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat