Regn på Gotland

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 676

Fille

Trådstartare
åker till Gotland på söndag, enl prognosen ska det regna mer eller mindre hela nästa vecka... Vad kan man göra på Gotland? Saker som inte är väderberoende!

Vet inte hur intresserad du är av museum men i Vamlingbo finns tre mindre, Naturum, Forum Östersjön och fågelmålaren Lars Jonssons utställningar. Ett bra café ska de ha också.

Vet inte hur intresserad du är av museum men i Vamlingbo finns tre mindre, Naturum, Forum Östersjön och fågelmålaren Lars Jonssons utställningar. Ett bra café ska de ha också.
Vi är öppna för det mesta :) jag är mer för att sola och bada egentligen men svårt om det ska regna hela veckan ;)

Vi är öppna för det mesta :) jag är mer för att sola och bada egentligen men svårt om det ska regna hela veckan ;)
Äh, vädret varierar väldigt från norr till söder, och ön är inte så stor. Kolla alla "fyra hörn" så finner du nog badväder. :) Fårö, Hoburgen, Ljugarn, Klintehamn, Visby kan du tex söka på för att täcka in stora delar av ön. Ibland regnar det på ena sidan, men är stekande sol på den andra.

Ha en fin tur!

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
8
· Visningar
306
Senast: Sleepan
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka