Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2016 var en ganska fin torr höst (iofs bitvis blåsigt).Fick hem foder idag och även om det är drägligt i hagen så tar det här förbannade vädret på mina krafter. Jag kommer inte ens ihåg när det var en fin höst sist, allt bara regnar bort sedan flera år tillbaka.
Inte här ... en fin höst är kalla och klara dagar med löven kvar. Här faller löven snabbt och det blir grått, blött och skitigt i flera månader innan det kommer någon snö som ljusa upp.2016 var en ganska fin torr höst (iofs bitvis blåsigt).
Såhär ser det ut vid grinden hos min häst, minns inte senast det var uppehåll en hel dag
Det är fast under det blöta så han sjunker inte ner som tur är.
3 meter in är det ingen lera alls och hagen är hyfsat stor. Imponerad att marken håller så bra, speciellt med tanke på att de går ute 07 - 21
Visa bifogad fil 39953
Det är så det ser ut hos mig också, lerigt som tusan vid grinden men bara våt skogsmark resten.
Skogsmark är bra grejer.
Just att det att fast under leran så det inte går över hovarna gör att jag inte är så bekymrad.
Han står aldrig vid grinden annat än precis innan insläpp
Ja men precis. Utöver att det regnat alldeles för mycket saknar jag verkligen solen. Känner att jag behöver sol i mitt liv, men det är bara grått, grått. Och så ser det ut de närmsta 10 dagarna!Inte här ... en fin höst är kalla och klara dagar med löven kvar. Här faller löven snabbt och det blir grått, blött och skitigt i flera månader innan det kommer någon snö som ljusa upp.
Ja men precis. Utöver att det regnat alldeles för mycket saknar jag verkligen solen. Känner att jag behöver sol i mitt liv, men det är bara grått, grått. Och så ser det ut de närmsta 10 dagarna!
Här var det nääästan så att man anade lite solljus genom molntäcket en sväng vid lunch!Vi fick 40 minuter sol igår!!! Woop woop
Det kompenserades snabbt med en ordentlig skur på kvällen.
Här har det varit uppehåll och sol ett par timmar, naturligtvis så har jag jobbat natt och mest legat i sängen.Här var det nääästan så att man anade lite solljus genom molntäcket en sväng vid lunch!