Reflexbenskydd strl Shettis

WildHorse

Trådstartare
Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar inget mindre än ponny och det är för stort för mitt russ. :meh:

Ponnyns senskydd, fram, har efter lång och trogen tjänst (8+ år då de köptes in av föregående äg 😅) börjat ge upp och jag är på jakt efter nya men det är då inte lätt att hitta små benskydd. :cautious:
 
Gett upp på reflexer o bara tittar på helt vanliga skydd och upptäcker att flera i shettis storlek mäter 19cm.
Alvas gamla mäter 17cm, va tusan 😂

Måste jag hitta mindre än shettis till mitt russ?? :rofl: Iaf alla sidor som bara anger strl och inte mått går ju bort nu. Får helt enkelt leta vidare. 🙈
 
Gett upp på reflexer o bara tittar på helt vanliga skydd och upptäcker att flera i shettis storlek mäter 19cm.
Alvas gamla mäter 17cm, va tusan 😂

Måste jag hitta mindre än shettis till mitt russ?? :rofl: Iaf alla sidor som bara anger strl och inte mått går ju bort nu. Får helt enkelt leta vidare. 🙈
Dessa är 17 cm i stl shettis, finns i fler färger 😊

Benskydd
 

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter benskydd passande shettis, men tycker alla är så stora i storleken? Hööks shettisskydd passar ju bättre på B-ponny...
Svar
6
· Visningar
2 810
Utrustning Vi ska köpa shettis till våran dotter och med valacken vi är spekulant på följer det inte med någon utrustning. Nu står jag i valet och...
2
Svar
27
· Visningar
4 145
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp