• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hundar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 590
H

hundar

Tänkte sy reflex västar till hundarna (typ utseende tjänstetecken ) Men vill ha tag i flouriserande tyg i neongult eller orange. VART för man tag i det?

Sv: reflex

Jag sydde om en reflexväst för människor. Tog under delen i armhålan den delen blev nacke och biten över axeln blev bogknäppning med kardborre. Biten från armhåla mot höft blev rygg delen.ryggdelen går att förläänga om du har stor hund. Sen blev det en gjord runt magen med kardborre knäppning. Ökade på med lite reflexer från resten av västen. Den blev super bra. Lite pyssligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
961
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
966
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka