redigeringsprogram

M

makejo

vad har ni för program när ni redigerar bilder? heter alla photoshop eller finns det olika? köper ni dom eller laddar ner? vad kostar dom isåfall?

Sv: redigeringsprogram

eller pris kankse man inte får fråga om ?? strunta i prisfrågan isåfall

Sv: redigeringsprogram

För att hantera foton föredrar jag Lightroom framför "vanliga" photoshop. Testade betan och blev frälst, helt enkelt, av den strömlinjeformade arbetsprocessen och det faktum att alla förändringar sparas separat och orginalbilderna förblir orörda.
Pris: strax över 1000:- som student. Två till tre gånger så mycket för vanlig privatperson.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 966
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Kirre
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka