Reclinersoffa/fåtölj

Luff

Trådstartare
Eftersom vi på Buke har koll på livets bekvämligheter så undrar jag nu;
-Bu och Bra reclinersoffor?
Helst med skinnklädsel och möjlighet att slänga upp ett ben på armstödet, alltså krypa upp i.
Vad ska jag akta mig för?
Pris vs kvalite.
2 fåtöljer eller tvåsitssoffa?
Hur långt från väggen behöver dom stå?
Annat att tänka på?
 
Vi har en recliner. Tre fåtöljer som sitter ihop. Asnice! Fick den av svärmor, som har köpt en annan, så den var ju inte ny när vi fick den. Lite nedsutten men för jäkla bekvämt alltså.

Mitt tips, köp!
 
Ingen som har reclinersoffa?

Jag har! Vår kan stå i princip ända upp mot väggen. Däremot behöver plats framför. Väldigt bekväm! Fåtöljen är min favorit! Men 2-sitsaren är bekväm också! Perfekt när man har filmkväll med partner eller vän!
 
Men var har ni köpt? Mios vanliga soffor har ju ofta så dåliga omdömen och det är ju i princip bara där en kan provsitta. Ikeas och Jysks är ju milt sagt tråkiga.
 
Men var har ni köpt? Mios vanliga soffor har ju ofta så dåliga omdömen och det är ju i princip bara där en kan provsitta. Ikeas och Jysks är ju milt sagt tråkiga.

Min köptes på Ekeby Möbelaffär för 10+ år sen. Åk till en riktig möbelbutik istället för en kedja.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 728
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 480
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 410
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 810
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp