Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror säkert på den enskilda veterinären och hur mkt de har att göra. Du får hålla koll via 1177Hade distriktsveterinären ute igår och blev ordinerad Metacam. Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta innan receptet trillar in? Vill ju såklart påbörja medicineringen asap.
Ja jag har loggat in med jämna mellanrum men det har inte dykt upp något ännu.Det var ett tag sen för mig, men de brukar vara snabba. Det går väl att gå in och kolla digitalt om du loggar in med bankid på någon apoteksida på internet.
Samma dag har det varit för mig.Hade distriktsveterinären ute igår och blev ordinerad Metacam. Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta innan receptet trillar in? Vill ju såklart påbörja medicineringen asap.
Det är inte alltid djurrecept syns när man loggar inJa jag har loggat in med jämna mellanrum men det har inte dykt upp något ännu.
Hur är det då tänkt att man ska kunna hämta ut det?Det är inte alltid djurrecept syns när man loggar in
Gör de inte?Det är inte alltid djurrecept syns när man loggar in
På apotekens sidor brukar djurrecept vara en egen rubrik, så man ska inte bara titta direkt under ”mina recept”.Gör de inte?
Jag har aldrig varit med om att det inte synts? Jag brukar alltid kolla djurrecept via 1177.
Jag kollar aldrig på apotekens sidor, men ja så är det på 1177 också. Man måste gå in i menyn och välja djurrecept, men där brukar alla djurrecept synas. Aldrig varit med om att något saknats där.På apotekens sidor brukar djurrecept vara en egen rubrik, så man ska inte bara titta direkt under ”mina recept”.
Genom att gå till apoteket?Hur är det då tänkt att man ska kunna hämta ut det?
Så var det för mig iaf, satt och väntade på ett recept från kliniken som aldrig kom. När jag chansade och kollade på apoteket fanns det visst ett recept och det var de som sa att det inte alltid syns. Men det var ett tag sen så har kanske blivit bättre sedan dessGör de inte?
Jag har aldrig varit med om att det inte synts? Jag brukar alltid kolla djurrecept via 1177.
Fast att köra fram och tillbaka till ett apotek x antal gånger för att receptet fortfarande inte kommit är inte rimligt.Genom att gå till apoteket?
Man kan ringa sitt apotekFast att köra fram och tillbaka till ett apotek x antal gånger för att receptet fortfarande inte kommit är inte rimligt.
Vart loggar du in och kollar? 1177 eller apoteksida?Fast att köra fram och tillbaka till ett apotek x antal gånger för att receptet fortfarande inte kommit är inte rimligt.
Båda.Vart loggar du in och kollar? 1177 eller apoteksida?
Hmm, surt! Fattar verkligen att du inte vill åka utan att veta, särskilt om det är en bit.Båda.