Lydia

Trådstartare
Såg på H**ks hemsida att en av butikerna ska byta lokal. Någon som sett någon om rea osv?
Stod på hemsidan:

"Butiken i Upplands Väsby flyttar!
Den 16-17 Maj har butiken i Upplands Väsby stängt på grund av flytt. Butiken har vuxit ur sina lokaler, så för att förbättra för både kunder och personal ska butiken flytta in i grannlokalen vägg-i-vägg.
I samband med flytten kommer vi att ha fina flytt-erbjudanden - håll utkik i dagspressen!"

Sv: rea??

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

behöver det verkligen vara REA på hööks saker när du ska köpa? det är väl redan billigt (kan ej säga billigt och bra)??? :eek:

De brukar annonsera i lokaltidningen ibland, vet inte om de gör det i några andra tidningar. När jag var där sist var det inga erbjudaden ännu...

Jamen det är väl klart man vill passa på då det är rea om det någonting man är ute efter...

Smaken är som baken. :smirk:

Nja, så jädra billiga är de inte längre på h**ks. Förr var de billiga, men inte längre. I vanliga fall handlar jag hellre på en "riktig" hästaffär ;)

Tänkte mest om det var rea på "förbrukningsvaror" ;)

Lydia skrev:
Nja, så jädra billiga är de inte längre på h**ks. Förr var de billiga, men inte längre. I vanliga fall handlar jag hellre på en "riktig" hästaffär ;)

Tänkte mest om det var rea på "förbrukningsvaror" ;)

:bow:
Håller med fullständigt, med tanke på viss utrustnings kvalitet är det inte så billigt :crazy: Så REA är inte helt fel när man behöver förbrukningsbvaror! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka