Rättvik 12-13 September! :)

S

Sasse_

D-B Tävling med KM (för DWR) och boskapsgrenar... Vilka av er ska dit? Om inte för att rida, så för att kika... ? :)

Lite nyfiken bara... ;)

Sv: Rättvik 12-13 September! :)

Blir tyvärr inget för mig denna gång, men så himla kul att en klubb satsar på att ha boskapsgrenar häruppe!!!!

Ska du vara med???;)

Vad finns det för ridanläggning i ´Rättvik?

Gubbens far bor strax utanför, och det skulle vara kul att göra två flugor på smällen. Dock utan häst...

Jag kommer dit på min sommarfeta springare! ;) :banana:

/Karin & Laura

Gubbens far bor strax utanför, och det skulle vara kul att göra två flugor på smällen. Dock utan häst...

Tävlingarna hålls på Rättviks Ridklubb, ligger i anslutning till travbanan.

Senast ändrad:

Det finns både Rättviks Ridklubb (där tävlingarna hålls) och körhallen som håller internationella mått. ;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 460
Senast: KesoNeso
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka