Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hur gamla kan de egntligen bli i fångenskap ?
Min gamla Bonnie blev 3 1/2 år, köpt i en djuraffär medans Junis bara blev 1 år - räddade henne från att bli ormmmat.
2-3 år har jag hört ska vara normalt för uppfödarråttor, medan 1-2 år är vanligare bland zooråttor. Jag har aldrig hört talas om en råtta som blivit 4 år, däremot 3 år och ett par månader. Din råtta blev väldigt gammal!
mellan 2½ och 3 år brukar dom bli men de finns dock dom som har blivit 4 men de e ytterst sällan... du kan kolla inne på www.srs.st om du inte tror mejj...
Kropp & Själ
När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.