Råttkunniga hitåt! (Gubbvårta?)

Cezzan

Trådstartare
Vår ena grabb har fått någon slaghan Då s "utväxt" ungefär vid nacken. Han börjar bli "till åren" (1 1/2 år ungefär) blir man ju lite orolig, speciellt då våra råttor har visat sig vara riktiga otursfåglar...

Det är en hudfärgad, lite "svampig" utväxt som på pricken liknar de "gubbvårtor" vår gammelhund har. Finns detta även bland råttor, eller är det bums till vet (för jag vet inte vilken gång i ordningen) som gäller?

Sv: Råttkunniga hitåt! (Gubbvårta?)

Aldrig hört talas om vårt/svamp liknande utväxt.. Kan det vara en abcess eller tumör?

Du får nog mer/bättre hjälp på r8forum.kanske.net

Sv: Råttkunniga hitåt! (Gubbvårta?)

Vår ena grabb har fått någon slaghan Då s "utväxt" ungefär vid nacken. Han börjar bli "till åren" (1 1/2 år ungefär) blir man ju lite orolig, speciellt då våra råttor har visat sig vara riktiga otursfåglar...

Det är en hudfärgad, lite "svampig" utväxt som på pricken liknar de "gubbvårtor" vår gammelhund har. Finns detta även bland råttor, eller är det bums till vet (för jag vet inte vilken gång i ordningen) som gäller?

Nej det låter helskumt om det inte är en knöl inuti utan en utväxt typ vårta. Aldrig hört talas om, hur mår han iövrigt?

Liknande trådar

S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama