Ishtar
Trådstartare
Ja inte "i" kanske men någorlunda nära. Ska till pojkvännen som bor i på söder sida om stan, vill gärna ha hundarna jäkligt trötta på julafton. Då ska vi nämligen tillbringa kvällen hos hans moster+släkt och de har katter, men de ska stängas in i ett rum. Mina hundar känner ingen och har aldrig varit med förut, ska ta med burar men bäst vore att ha tre sovande whippetar istället för tre hungriga uttråkade gnälliga whippetar.
Jag vill ha skog och mark utan massa folk och hundar! Behöver inte vara promenadvänligt utan jag behöver *släppa* dem på vinthundars vis så de blir helt utslut och det går ganska fort. Lättmotionerad ras det här, jag behöver bara släppa dem och sen stå i mitten och titta på galningarna.
Jag har bil såklart!
Hjälp mig!
Jag vill ha skog och mark utan massa folk och hundar! Behöver inte vara promenadvänligt utan jag behöver *släppa* dem på vinthundars vis så de blir helt utslut och det går ganska fort. Lättmotionerad ras det här, jag behöver bara släppa dem och sen stå i mitten och titta på galningarna.
Jag har bil såklart!
Hjälp mig!