Raskatter Bilder

L

Lindaslycka

Skulle vilja se bilde rpå era raskatter......TAAACKKK

Här är min LOTUZ cornisch rex

13 veckor
PC260955.jpg

15 veckor
P2050973.jpg

Sv: Raskatter Bilder

Min egen uppfödning, 2-årig Brittisk Korthår, S*Lisuanto's Abiding Addiction "Abbie" väntar på panelen i sin första utställning som vuxen
vantar.jpg

Hennes mamma S*Iliadens Yoga "Yoga", 5,5-årig Brittisk korthår
yoga3.jpg

Fiina ..den första såg ut som sammet vill känna:love:

Hon är underbar att känna på. Mjuk och go. Mamman har en enormt tät och kort päls, men Abbie har den typiska brittpälsen mer tydligt. Du får komma och känna när du är i stan :D

Här kommer mitt älskade pyre, han är en Helig birma, snart 8 månader gammal. Bilderna är tagna på hans första utställning i oktober (3,5 månader gammal). Har tyvärr dåligt med nyare bilder..

Utstllning10september024.jpg

Utstllning10september019.jpg

Utstllning10september016.jpg

I eftermiddag ska han till veterinären och bli en "det".

DSCN4077.jpg

Min och smbons ragdoll Ragger´s Ture
ture ska in i avel i vår

Här är några bilder på mina Korater:

Maja_petr.jpg

Maja

Hanoo-1web.jpg

Hanoo

bebisar6-3032.jpg

Lilla Cascabel, två veckor gammal. Syster Pipi-Piri och bakbenet på bror Habanero syns ockås, sedan har de en bror och en syster till utanför bild.

Spottis, en devon rexgrabb, kastrat på snart 2 år. Riktig buse som aldrig är still.
spkpott.jpg

PICT0002.jpg

Sunny, 2 år gammal devon rexgrabb, numer kastrat, far till två kullar. Sunny är betydligt lugnare än spot å gillar å ligga under täcket och njuta av värmen. Men är fruktansvärt intelligent och inga lås är sunny-säkra:D
Sunnyf.jpg

PICT00e05.jpg

vi har en perser, hittar ingen bild nu, men ska sen om jag hittar en imorn. hon är iallafall sköldpaddsfärgad, har fin stam, snart 17 år, så en liten gammaltoka är det :P

Tack, synd bara att han har en bruten svanstipp...han blir aldrig en bra utställningskatt även om han har allt annat bra. MEn han kommer få många fina ungar..hoppas jag på .

Bruten svanstipp?? Menar du en svansknick då?
Min kisses båda bröder hade knickar på svansen, men min har inte det. Dock får jag tyvärr inte avla på honom då man vill avla bort knickarna från birmorna. Tydligen är knicken dödlig om den sitter så sitter i ryggen.
Min kille blev därför kastrerad igår.:cry:
Jag hade verkligen velat ta ungar efter honom..

Hööööö DÖDLIGT vadå???

Min kisse har oxå en knick 1 cm från svanstippen

En medfödd knick är en ryggradsdefekt. Sitter den i svansen medför den inga problem för katten (utom smärta hos vissa), sitter den i ryggraden kan den vara handikappande eller förlamande. Sannolikt dör de flesta ungarna med knick i ryggraden redan i fosterstadiet.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Dressyrsnack 17
  • Hästen blir strävhårig på vintern

Omröstningar