L

lein

hej jag har ingen aning vilka raser mina gull puttar är. Och jag undrar om någon kunnde hjälpa mig :D

knut
19627448.jpg

drago
http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_25/19620000-19629999/120x120/19627446.jpg?0
mi kanske inte ser så bra knut för han är lite skrajsen jag fick honom i går. så han gömmde sig bakom drago heja tiden :D

men om ni ser bilken ras det är på dom så är jag jätte tacksamm!

Sv: raser

Du har inte större bilder? Är väldigt svårt att se, sen är frågan med om dom kommer från uppfödare eller djuraffär?

Ser, trots de små bilderna, ut att vara någon form av strävhår.
Rex, Teddy eller kanske till och med Lakeland.
Vilket som är det svårt att säga eftersom att Rex och Teddy ser exakt likadana ut bara det att generna som ger sträv päls sitter i olika genpar.

asså den lilla bilden på knut är sträv härig och länken är slät hårig.
och drago på länken är från mammas kompis och den på bilden som man ser kommer från djuraffär.

har du verkligen laddat upp sådär übersmå bilder?

vad heter du på pixbox?

Liknande trådar

S
Lantbruksdjur Hej! Jag har kollar på lite gamla bilder i min dator och kom fram till en oemotståndlig gullig höna! Jag kan tyvärr inte komma på vad...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: sssara_
·
Övr. Katt Hej på er!!Tänkte det kunde vara kul med en bild tråd:angel: Här kommer några bilder på mina katter. Vi har två inne katter Maya och...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 794
Senast: Nemo1
·
Dressyr Ja.. vad tycker ni? Hästen har en ganska rak rygg. Välver den (ryggen) frammåt vid arbete. Liten rund manke. Rund som en tunna över...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: trygga_rut
·
B
Hästvård Jag undrar ensak, jag har en D-ponny. och ha har världens hårväxt, de växerfort och mycket, han har mycket hovskägg, (jag är ivanliga...
2
Svar
35
· Visningar
6 986
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve