RAR fil, vilket program?

S

ScissorHands

Jag har ladat hem en .rar fil som skall vara en bok, men det är inget program som direkt tar på sig att öppna det.. Sitter nu å försöker få ngt program att göra det, explorer vill inte försöka ens, ingenting händer...?? notepad/anteckningar blir det bara en massa konstiga tecken med och adobe reader vill heller inte. längre än så har jag inte kommit, men jag hade tänkt höra om ni vet vad för program som man brukar kunna öppna RAR filer med?
Vill kunna printa ut sen å läsa ju... :D
 
Sv: RAR fil, vilket program?

Sök efter ett program som heter WinRAR.

RAR är en komprimerad fil, som ZIP-filer.

Jag tror nyare versioner av WinZip klarar RAR också men jag är inte säker. :o
 
Sv: RAR fil, vilket program?

Vad är egentligen en RAR fil? Är det en komprimerad fil så som ZIP filer?
 
Sv: RAR fil, vilket program?

Fick hem WinRAR och det fungerade alldeles utmärkt, tack :bow:

Ny fil sort jag inte känner till: LIT ? Hur öppnas de och vad är en LIT fil?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 555
Senast: vtok
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 489
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 145
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 576
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp