Rapport från sadelutprovningen *många bilder*

Sv: Rapport från sadelutprovningen *många bilder*

Sharpman, vilka är det?

Kan verkligen varmt rekomendera sharpman om du ska köpa/prova ut sadel till din häst. Väldigt trevlig och kunnig personal som inte vill sälja på kunden något utan verkligen vill hitta en optimal lösning för både kundens plånbok och övriga önskemål!

Jag köpte en Bates elevation till min häst. Gillade sadeln jättemycket men den låg inte bra på min häst så jag sålde den.

Tack! Japp det är As de Thurin- Sankt Gotthard- Jovial! Han har en helsyster som står hos John Hickey (en 03:a) och hon har visst också haft lite problem med sadleriet... Kan det månne vara ett släktdrag?

Kul att hitta avkommor efter As de Thurin, Min barndomsvän o bästa vependragare i stallet har fött upp sitt sto själv med "Thure" som pappa, Hon är -03 och tack o lov har de inte haft några sadel problem alls förutom att de e knepigt att hitta bra sadlar till en häst med hög manke :)

Ja min har också en skaplig manke... Vore jättekul att se någon bild på din kompis häst!

Ja min har också en skaplig manke... Vore jättekul att se någon bild på din kompis häst!

ska försöka lägga in en bild med mina knappa data kunskaper, har bilder på min hemdator på henne =) nu sitter jag på jobet å ugglar, försöker komma ihåg å lägga in i morgon :D

Vad roligt att det blev bra för er där!
Själv har jag fortfarande inte kunnat ta mig iväg.
Men jag får väl trösta mig med att det blir mer pengar till sadel så som jag jobbar nu:D

Vad trist att ni inte kommit iväg ännu... men trevligt att du får en större budget när det väl blir dags:)

Huuuu vilken stor häst:o:eek: Eller är det du som är liten?:angel:

Tja, allt är relativt. Han är inte större än 167 och jag är 164. Men jag ser betydligt mindre ut på honom när jag sitter i hoppsadel. I dressyrsadel ser det mer "normalt" ut:

4455634.jpg

På det här kortet är han nog lite mindre än 167 då han växt lite sedan kortet togs i september -06

Liknande trådar

Utrustning Var lite kluven över var jag skulle placera tråden, då min fråga rör flera områden egentligen. Men huvudfrågan gäller pålles sadel...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: amalia
·
Utrustning Känner att jag har ett riktigt dilemma... Provade ut en sadel i höstas till min häst. Det blev en wintec isabell werth som har...
Svar
11
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka