Ranch Trail...

S

Solafekub

Varför är inte Ranch Trail en SM-gren? :confused: Finns det någon bra, uppenbar anledning som jag missat? Det är ju ändå en alltmer vanlig och populär gren, som lockar många tävlande! Och det är ju inte så väldigt likt "vanlig" trail, det är ju en hel del moment som skiljer dom åt.

Någon som vet varför det inte är en SM-gren? Ska det bli en SM-gren?

Sv: Ranch Trail...

Genen är fortfarande ganska ny i Sverige, men med lite tur kanske den finns med i år som SM-klass. Regelerna för SM skrivs ju om varje år och då finns det ju chans att även ranchtrail kommer med.:banana:

Hoppas att grenen kommer med i år, man måste väl kunna lämna det som önskemål till WRAS.:)

SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...

JHANA skrev:
SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...

Nej, det var där jag kollade också. :) Jag tycker fortfarande att det är underligt att den inte finns med, det är ju en populär gren?

Nu finns proppen ute till årets största Ranch Trail-tävling med massor av prispengar i potten. Gå in på www.ranchtrail.se och läs mer!!!:idea:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Nota
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 021
Senast: Lycan
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka