Ranch Horse Classic 2006

Texaz

Trådstartare
Har ägnat förmiddagen åt att försöka få tag på stuga på High Chaparall, men det var bara upptaget...:( , och nu verkar det som om det är fullbokat!!!
Tråkigt att inte få stuga, får väl bli tält då. Enda fördelen med detta är väl att det lär bli JÄTTEMYCKET mysiga westernmänniskor där!!
Är det fler som redan nu planerat att åka???
Jag har sett framemot det sen jag åkte därifrån i fjol:crazy: .
Kanske Buketräff runt lägerelden???:banana: :banana:

Sv: Ranch Horse Classic 2006

Hahaha, det var inte fullt men fel på nätet!!!
Jag har boendet fixat:banana: :banana: Yihaaa!!! Årets höjdpunkt är inbokad!!
Ok, vilka mer kommer???:bump: :bump: :bump:

Jaha det lät väl bra,lika i år igen. Tänkte jag skulle va ute itid iår o boka .Har lyckats fått åtminståne tältplats dom fg åren.Jag undrar när man ska ringa det e ju som värsta konserten.Va in på RHA o såg det gick o boka from ida(9 jan)Men vi åker ner ändå o tar tältet med(tältplats får man ju inte boka) men det har då gått bra fast de e proppat med folk!!!Men det e kul en himla rolig western helg skulle inte missa den i världen...

Jag ska åka tillsammans med min väninna.............det var ju super förra året......I år blir nog roligare!

Vi boka ingenting förra året. Vi drog med husvagnen och det vara bara att köra in på campingen.
I år blir det väl till att sova i transporten på tävlingscampingen.......

Hoppas vi blir många som ska dit....då kanske man stöter på en och annan....

Woow, ska ni tävla??? Det drömmer jag om att få göra nån gång!! Då måste vi heja på dig:banana:

Vi ska dit i år igen :D men vi ska antagligen bo i tält som de andra åren...vi brukar bo ute på "ön" på campingen, det är lite folk där :D

Jaa iår blir det nog sista året som åskådare kanske.....har en quarter som ska igång nu med reiningen i vår hon blir 3 år så kanske....men inte med mig jag blir nog så nervös så jag trillar väl av annars e bena så skakiga att jag inte tar mig upp.Men ett mål e o få starta där bland många fina western tävlingar vi har här .

Hej
Vi har varit där som vanliga besökare i två år och bott på Bo på Lantgård 15-20 minuter därifrån. Ett tips till dom som bara vill titta och inte ha hela paketet...

Jag ska dit!!!:bump:

Förra året tältade vi på tävlingscampingen men i år blir det nog husvagn. Är ju dräktig nu o kommer vara garanterat en av de större på High Chaparall :D :D

Urk. Jag har inget boende, men planerar iallafall en dags-visit.
Jag som ville ha flera dagar på mig. Buhu :cry: :D

I år blir det inget för mig.........men min väninna ska vara med,,,ev. två hästar,,,jag blir bara hästskötare.

Å ja, det är väl inte så bara!!! Jag skulle vara överlycklig bara över att få vara i dessa underbara hästars närhet:love: !!! (Ja jag är nog en överårig tonåring:angel: :o )

Haha :D
Jag ska kasto lassot om Ciliegia här på bukefalos och dra med henne också.
Så mycket karlar å vackra hästar kan man inte gå miste om ;) ;)

Jag har väl 1 timmes resväg så jag behöver inte tänka på övernattning...men visst, ibland kan det vara kul att få vara kvar och känna gemenskapen:D...Men både syrran och jag planerar att vara där som publik...hästen är inte klar för tävling än...

Jag hoppas verkligen du kommer......måste ju heja på dig och hästen.....!

Det vore ju kul om man kunde ses där nere.....liten minibuketräff......?

Ja, buketräff tycker jag låter som en mycket god idé!!!
Vilka ska tävla och vilka ska dit som publik?
Jag drömmer om att en dag få tävla där men får tills vidare nöja mig med att sitt på läktaren och njuta av alla underbara ekipage:love: .
Det är minsann inte helt fel det heller!!!;)

lakrits skrev:
Jag hoppas verkligen du kommer......måste ju heja på dig och hästen.....!

Det vore ju kul om man kunde ses där nere.....liten minibuketräff......?

Jaaa :banana: :bump:
det vore ju jättekul

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka