Raketbränsle sökes

Mmm min gamle ft häst tålde inte bindningsmedlet i krafft och blev seg och inte alls det krutpaketet han alltid varit . Han var ua på alla prover som fanns... jag kom bara över den informationen av en slump att det fanns en del hästar som inte tålde just det så jag provade och tog bort kraffts produkter tror han fick groov eller nått och han blev en helt annan häst efter typ 4-5 dgr

Intressant! Min har ätit krafft i snart tre år och varit ok. Kom det liksom helt plötsligt för er?
 
Intressant! Min har ätit krafft i snart tre år och varit ok. Kom det liksom helt plötsligt för er?

Jag minns inte riktigt ,det är 10 år sedan nu. Men han hade inte ätit det så länge som i 3 år så känns inte som det är problemet för Er.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej hopp! Jag sitter just nu o räknar ut en ny foderstat till hästen då vi fått nytt grovfoder med lågt protein innehåll. Hon har...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: lewellyn
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 715
Senast: axel
·
Foder & Strö Behöver lite råd angående min hästs foderstat. Har gett det som ingår i stallhyran plus att jag köpt till hackad strå. Hon har fått...
Svar
12
· Visningar
1 245
Senast: TessieW
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att få upp min häst i vikt.. det är en arabvalack på 9 år som åkte på borrelia i somras. Och tappade enormt...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: MissMisty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp