L

lindaplutt

Om jag vill radera en tråd, om det råkade sätta in den två gånger. Vart trycker jag då ?

Sv: Radering

Det kan du inte!

Däremot kan du använda
report.gif
-knappen och skriva att du råkade dubbelposta. Då tar förhoppningsvis moderatorn bort den.

Man kan även öppna tråden, klicka på ändra (man har bara några minuter på sig) och radera innehållet. Då är det smart att skriva varför man gjort så.

Det övre alternativet är bäst.

Okej, men gamla trådar som man har skrivit och som det inte är något fel på, dom kan man altså inte radera?

Nope, det kan man inte.

Det är därför man ska tänka igenom vad man skriver innan man postar ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 369
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar