Koppen

Trådstartare
Vad menas det när nån medlem skriver *raderat* i sitt inlägg?
(hittar inget svar när jag söker)

Sv: Raderat

Om man ångrar ett inlägg kan man ju gå in och ändra men inte ta bort det. Sedan kräver ju systemet att meddelandet skall ha minst 10tecken och då passar det ju bra att skriva raderat så behöver ingen fundera vad man menar!

Oki!
Jag får ibland känslan att de skriver så för att de vill radera inlägget före deras! :o

Ibland dubbelpostas ju en del inlägg, och då går man in och raderar det ena av de. Ser lite skumt ut, två ullo-inlägg efter varandra men det andra står det bara *raderats* i.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 388
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar