Sv: Radera???

Och vart är det??
Läste under "vanliga frågor" men där var texten inte riktigt "hel" så det gick inte att se vilken knapp man skulle använda.

Ryver skrev:
Hur sjutton gör man om man vill radera ett av sina inlägg???

Jag PM´ade en underbar moderator som hjälpte mej! Hon hotade dock med att om det skulle hända igen så fick jag stå för vad jag skrivit :angel: Hon har helt rätt men den gången var det verkligen kris!!! TACK! :bow:

Antingen använder man sig av sök-funktionen på forumet och söker på "radera inlägg" t.ex.

Eller så kollar man under forumet som heter Bukefalos-hjälp (gissa varför det heter så :angel: ) om någon redan skrivit om samma :idea:

Raderat.........

Senast ändrad av en moderator:

Muppo skrev:
Jag PM´ade en underbar moderator som hjälpte mej! Hon hotade dock med att om det skulle hända igen så fick jag stå för vad jag skrivit :angel: Hon har helt rätt men den gången var det verkligen kris!!! TACK! :bow:
Hmmm... Det kan väl inte vara mig du syftar på

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 419
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
305
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama