Radera sidor

P

pannie

Hur tar man bort alla adresser som man har varit inne på, så att de inte längre är spparade på datorn?
 
Sv: Radera sidor

Vad har du surfat på? :p.
Vilken webbläsare använde du? Internet explorer, Netscape, Firefox?
 
Sv: Radera sidor

Renkött skrev:
Vad har du surfat på? :p.
Vilken webbläsare använde du? Internet explorer, Netscape, Firefox?

He he! ;) Jag var inne och ändrade på lite saker, men kunde inte hitta hur man gör. Jag använder Internet explorer.
 
Sv: Radera sidor

Verktyg -> internet alternativ. Sen kan du tömma cookies, filer och rensa tidigare.. Sen är du väll fri på det hela ;).
 
Sv: Radera sidor

Vill du bara radera en sida kan du gå in på tidigare och markera den sida du vill ha bort. (Ctrl H)
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
572
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp