Råd om stövelmått

Sv: Råd om stövelmått

Hurdan tortyr tror du att det är för mig??? Jag längtar med delad glädje, det kommer göra ont :angel:.

Hoppsan :).

Vårt nätverk har strulat och jag har inte haft något internet på min laptop så jag får inte in några nya bilder. Men det ska nog vara bot på det i veckan och då ska ni få bilder!

Jag älskar dom. Fast jag har ridit i dem i tre månader och har fortfarande hälkil... Hur länge brukar man behöva ha det egentligen?

Vissa tar aldrig bort dem, vissa kör två, andra tar bort dem när de kommer ihåg. ^^

Jättefina:love: vilka långa ben får du:laugh:snyggt

Men va sjutton hittar inte den modellen på petries hemsida, nåt jag har missat?

nej den finns inte med, googla istället så hittar du bilder. petrie allure reitstiefel.

Jättefina:love: vilka långa ben får du:laugh:snyggt

Men va sjutton hittar inte den modellen på petries hemsida, nåt jag har missat?

Tack :). Ja, får sjukt långa ben. En biverkning har dock blivit att jag inte kan rida vettigt utan dem. Hela jag blir i obalans:eek:.

nej den finns inte med, googla istället så hittar du bilder. petrie allure reitstiefel.

Okej tack ska kolla =)

Tack :). Ja, får sjukt långa ben. En biverkning har dock blivit att jag inte kan rida vettigt utan dem. Hela jag blir i obalans:eek:.

Det skulle jag verkligen behöva lite benförlängning:D när plånboken o jag är överens så skall jag införskaffa mig ett par petrie dom är så snygga:love:

Kl
Har googlat på dom nu, såg att det oxå va dragkedja, så va e det för skillnad på dom o Anky Elegance?? Vet ngn?

Nu äntligen kommer en någorlunda vettig bild:

LA3LB220110.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Med mina 149 cm ovan gjord har jag problem att hitta ridkläder sadlar och stövlar och skor. Jag har storlek 33 på fötterna och längden...
Svar
9
· Visningar
1 674
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har haft tankar på att köpa nya stövlar ett tag då mina nuvarande har ett antal år på nacken och jag vill gärna ha nåt mer "dressyrigt"...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Jerseyite
·
L
Utrustning Nu behöver jag er hjälp i denna stöveldjungel! :-) Jag är ute efter ett par dressyrstövlar till vettigt pris. Just nu lutar det åt...
Svar
15
· Visningar
8 054
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka