Rabarber död

S

svea08_

Johan Lundins häst Rabarber dog, tror det var igår eller dan innan.. :cry: så himla hemskt! det som var hans framtidshäst som han hoppades så mkt på.
så himla fin häst :( stackarn..

Sv: Rabarber död

svea08_ skrev:
Johan Lundins häst Rabarber dog, tror det var igår eller dan innan.. :cry: så himla hemskt! det som var hans framtidshäst som han hoppades så mkt på.
så himla fin häst :( stackarn..
vet du varför han dog?

Johan Lundins Rabarber avled i kolik i torsdags. Hästen fick kolik vid 19-tiden och fördes direkt till Slöinge Djursjukhus där han opererades. Tyvärr gick hans liv inte att rädda trots att tre veterinärer gjorde allt de kunde. Rabarber blev nio år. Vi sörjer honom i familjen. Med vänlig hälsning Tina Lundin.

Fan, fy faaan alltså.
Stackars Johan :crazy: .
Hemsk förlust!

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 650
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka